ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ

Εικόνα

    • Επαρκής ενυδάτωση! Μην περιμένεις να διψάσεις για να πιεις νερό. Στην πραγματικότητα όταν νιώσεις το αίσθημα της δίψας, το σώμα σου έχει ήδη υποστεί μερική αφυδάτωση. Πρέπει να καταναλώνεις περίπου 30 ml υγρά ανά κιλό σωματικού βάρους και ακόμα περισσότερο αν βρίσκεσαι αρκετές ώρες σε εξωτερικό χώρο. Ακόμα όμως, και αν βρίσκεσαι σε περιβάλλον με κλιματισμό, φρόντισε να ετοιμάσεις τον οργανισμό σου για τη στιγμή σου θα βγει στη ζέστη.

    Όταν μιλάμε για ενυδάτωση, δεν εννοούμε μόνο το νερό, αλλά και τα αναψυκτικά, τους χυμούς, το γάλα, τα φρούτα και τα ροφήματα, με σύνεση στην ποσότητα του καφέ, καθώς η καφεΐνη είναι αρκετά διουρητική. Επίσης, η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι καθόλου καλή ιδέα, διότι ουσιαστικά ανεβάζει τη θερμοκρασία του σώματος. Αν θέλεις οπωσδήποτε να πιεις κάποιο ποτό, φρόντισε τουλάχιστον να έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ.

    • Ελαφριά διατροφή. Κατανάλωσε το δυνατόν εύπεπτα φαγητά και απόφυγε τα τηγανητά και ό, τι έχει τσιγαριστεί πχ. κοκκινιστά. Άκου το σώμα σου και αν αισθάνεσαι δυσφορία την ώρα του μεσημεριανού, φάε κάποια σαλάτα ή φρούτα και μετέφερε το κυρίως γεύμα σου το βράδυ. Μια καλή ιδέα είναι και οι κρύες σούπες λαχανικών, οι οποίες είναι ελαφριές και συνδυάζουν το δροσερό και την πρόσληψη υγρών.

    • Αν έχεις υπόταση και ζαλίζεσαι, πρόσθεσε λίγο παραπάνω αλάτι στη διατροφή σου και θα αισθανθείς καλύτερα.

    • Απόφυγε την έντονη φυσική δραστηριότητα και προτίμησε το κολύμπι ή το περπάτημα τις ώρες του καύσωνα. Αν θέλεις να γυμναστείς, βάλε την προπόνηση νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ και να θυμάσαι πάντα να αναπληρώνεις τα υγρά που χάνεις λόγω εφίδρωσης (θα μπορούσες ακόμα και να ζυγίζεσαι πριν και μετά, για να υπολογίζεις τις απώλειες).

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s