Ο ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ CAMPING ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ

captura-de-ecrc3a3-2016-04-28-c3a0s-11-50-43

Η διατροφή στο camping, ειδικά στο ελεύθερο, μπορεί να είναι ένα μικρό βάσανο για όποιον ενδιαφέρεται να κρατήσει μια ποιότητα στη διατροφή του, ακόμα και στις διακοπές. Το λογικό είναι πως σίγουρα θα καταναλωθούν πολλά συσκευασμένα τρόφιμα, αλλά ένας camper δεν χρειάζεται να τρέφεται μόνο με πατατάκια και μπισκότα.

Οι πρώτες εναλλακτικές που έρχονται στο μυαλό είναι τα κριτσίνια και τα κρακεράκια. Σαφώς καλύτερες επιλογές, αλλά και πάλι σε μεγάλη ποσότητα, μπορεί να ισοδυναμούν με μια φρατζόλα ψωμί. Οι ξηροί καρποί επίσης, είναι μια καλή ιδέα, αρκεί να τους μεταφέρουμε εξ αρχής σε σακουλάκια των 10-20! Ένα πακέτο με αραβικές πίτες ή τορτίγιες ολικής άλεσης, μαζί με φέτες τυρί με χαμηλά λιπαρά και κάποιο αλλαντικό μέσα στο ψυγείο μπορούν να δώσουν ένα γεύμα πρωινό, μεσημεριανό ή βραδινό.

Ένας ακόμη σύμμαχος, θα είναι σίγουρα οι κονσέρβες. Δεν υπάρχει μόνο ο τόνος, μπορούμε να φάμε ντολμαδάκια (λίγο γραφικά αλλά ωραιότατα και χορταστικά), και ανάλογα με τα κέφια μας ακόμα και κάποιο όσπριο. Τα φρούτα είναι μια σωστή επιλογή για όλες τις ώρες και από λαχανικά, οι ντομάτες και τα αγγούρια μπορούν να καταναλωθούν και ως έχουν (χωρίς δηλαδή πιάτο). Από εκεί και έπειτα, μπορούμε να εξοπλιστούμε με μπάρες δημητριακών, με ρυζογκοφρέτες και γκοφρέτες από καλαμπόκι. Τα αποξηραμένα φρούτα και οι σταφίδες, επίσης, διατηρούνται εκτός ψυγείου και είναι και άκρως χορταστικά! Αν είσαι επιρρεπής στην ποσότητα που θα καταναλώσεις, τότε καλό να τα μοιράσεις κι αυτά από πριν σε μικρές μερίδες.

Γάλα light εβαπορέ ή φυτικό γάλα (που συντηρείται μέχρι να ανοιχτεί, εκτός ψυγείου) θα μπορούσαν να είναι κάποια επιπλέον προϊόντα που λογικά θα τα μοιραστείς και με την υπόλοιπη παρέα. Τους συσκευασμένους χυμούς, ωστόσο, καλύτερα να μην τους καταναλώνεις κάθε μέρα… Αν έχεις σκοπό να έχεις αυξημένη φυσική δραστηριότητα και χρειάζεσαι επιπλέον ενέργεια, μπορείς να έχεις μαζί σου και κάποιο παστέλι που θα σου φανεί χρήσιμο τις στιγμές που χρειάζεσαι κάτι άμεσα.

Τέλος, θα μπορούσες να έχεις μαζί σου ντάκους για να τους συνδυάσεις με ντοματίνια και να έχεις ένα κανονικό γεύμα. Αν επιμένεις να φας κάτι πιο “έτοιμο” τότε αναζήτησε chips από μήλο ή kale chips, που είναι σαφώς περισσότερο υγιεινά.

(όπως δημοσιεύτηκε στο savoirville.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s