SHAPE TESTED: ΓΡΑΝΙΤΑ ΜΕ ΚΕΡΑΣΙ – ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΥΠΝΟ

Η Κλειώ Δημητριάδου, διαιτολόγος- διατροφολόγος δοκιμάζει το ιδανικό γλύκισμα για καλό ύπνο: γρανίτα με κεράσι.

Το ξέρεις ότι το γλυκό καλό είναι να το τρως κατά τη διάρκεια της ημέρας, για να μπορέσεις να το «κάψεις»…

Λίγο όμως το καλοκαιράκι, λίγο η λιγουρίτσα, σε σπρώχνουν στο ψυγείο! Και για αυτό όμως, υπάρχει η λύση. Γλύκισμα light και μάλιστα με ιδιότητες!

Υλικά για 4 γρανίτες:

  • 1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • 10 κεράσια
  • ½ κουταλάκι του γλυκού χαρουπόμελο ή στέβια

Ανακατεύεις το γιαούρτι με το γλυκαντικό και προσθέτεις τα κεράσια κομμένα σε μικαρά κομμάτια, ρίξε το μίγμα σε θήκες για παγωτό ξυλάκι και βάλε το στην κατάψυξη για 2 περίπου ώρες. Έτοιμο!

«Το γιαούρτι περιέχει τρυπτοφάνη, την ορμόνη της διάθεσης που εξασφαλίζει έναν καλό ύπνο. Τα κεράσια έχουν μια συγκλονιστική τους ιδιότητα ότι περιέχουν μελατονίνη. Η μελατονίνη είναι η ουσία που δίνει το σήμα στον εγκέφαλο πως πρέπει να κοιμηθεί!

Με λίγα λόγια, τα κεράσια είναι μαγικά για τις αϋπνίες. Το γλυκαντικό που επιλέχτηκε, το χαρουπόμελο ή αντίστοιχα η στέβια δεν ανεβάζουν το σάκχαρο, οπότε δεν υπάρχουν σκαμπανευάσματα στα επίπεδα της ενέργειάς σου», εξηγεί η ειδικός.

Διατροφική ανάλυση (ανά γρανίτα):

  • ενέργεια: 52 kcal
  • πρωτεΐνες: 2,8 gr
  • υδατάνθρακες: 8,7 gr (εκ των οποίων απλά σάκχαρα 7,5 γρ.)
  • λίπος: 0,49 gr

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s