ΤΑ 10 ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΙΛΑ

Το «άθλημα» μαγείρεμα ανήκει στην καθημερινότητα όλων μας. Άλλες το “έχουν” πολύ και άλλες λίγο. Εγώ ανήκω στην κατηγορία του “λίγο” να ξέρεις. Άλλες το κάνουν από αγγαρεία και άλλες από ευχαρίστηση. Έχεις σκεφτεί ποτέ όμως ότι αυτή η συνήθεια μπορεί να είναι και η αιτία που παίρνεις κιλά; Έχεις σκεφτεί ότι κάποια λάθη, μικρά ή και μεγάλα, μπορούν να αυξήσουν τα κιλά σου; Κατά πάσα πιθανότητα όχι. Γιατί όταν κάτι ανήκει στις συνήθειές μας, τις περισσότερες φορές δεν αντιλαμβανόμαστε πόσο “καταστροφικό” μπορεί να είναι για τη σιλουέτα μας.

Σκέφτηκα, λοιπόν, ότι το θέμα που ακολουθεί θα σου φανεί πολύ χρήσιμο, ειδικά τώρα που προσέχεις αρκετά τη διατροφή σου λόγω καλοκαιριού. Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, μας λέει τα δέκα σημαντικά λάθη που κάνουμε στο μαγείρεμα και καταστρέφουν τη δίαιτά μας. Μετά από αυτό το θέμα ελπίζω να μην κοιτάξεις ξανά απορημένη τη ζυγαριά σου. Πάμε να τσεκάρουμε όλα όσα λέει η ειδικός…

1. Βάζεις πολύ ελαιόλαδο! Μια κουταλιά της σούπας σου δίνει 135 θερμίδες… ή αλλιώς 1 γραμμάριο σου δίνει 9 θερμίδες! Το ελαιόλαδο κάνει πολύ καλό αλλά σε υπερβολική ποσότητα απλά σε επιβαρύνει με θερμίδες.

2. Μαγειρεύεις πολύ ελαφριά (έως άνοστα) σε μια προσπάθεια να κάνεις το γεύμα πιο light. Με αυτόν τον τρόπο όμως τρως και μεγαλύτερη μερίδα για να νιώσεις πιο χορτάτη και γευστικά ικανοποιημένη!

3. Δοκιμάζεις όσο μαγειρεύεις, με αποτέλεσμα να τρως μια μερίδα μέχρι να ετοιμαστεί το φαγητό σου.

4. Μαρινάρεις με “ύποπτες” σάλτσες τα φαγητά και δεν συνυπολογίζεις αυτές τις θερμίδες στο πιάτο σου.

5. Κάνεις τα φαγητά πολύ πλούσια. Για παράδειγμα μια απλή μακαρονάδα με κόκκινη σάλτσα μπορεί να ξεφύγει αρκετά αν σε αυτή προσθέσεις και ελιές και μπόλικο τυρί.

6. Δεν αφαιρείς το ορατό λίπος. Αυτό σημαίνει πως μέρος του λίπους μεταφέρεται στο τρόφιμο, ακόμα και αν το αφαιρέσεις αφού το μαγειρέψεις.

7. Χρησιμοποιείς συχνά το τηγάνι. Το λάδι και πάλι κάνει τη ζημιά, εφόσον τα τρόφιμα το απορροφούν.

8. Οι ποσότητες που μαγειρεύεις είναι μεγαλύτερες από αυτές που χρειάζεσαι πραγματικά. Το πιο πιθανό είναι να λυπηθείς να πετάξεις το φαγητό και να το καταναλώσεις.

9. Προσθέτεις ζάχαρη ακόμα και στα αλμυρά πιάτα. Συχνά στις συνταγές αναφέρεται κάτι τέτοιο, αλλά το τελευταίο που χρειάζεσαι είναι να παίρνεις σάκχαρα και από το φαγητό σου.

10. Μαγειρεύεις στο φούρνο με αποτέλεσμα το φαγητό να ψήνεται στο λίπος του και μάλιστα αν βάλεις και πατάτες ή κριθαράκι, αυτά να το απορροφούν γεμίζοντάς σε με λιπαρά και θερμίδες.

(όπως δημοσιεύτηκε στο tlife.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s