ΔΙΑΙΤΑ SIRT: Γίνεται να χάσεις 3 κιλά σε μια εβδομάδα υγιεινά;

Η Κλειώ Δημητριάδου βρίσκει τα δυνατά και αδύνατα σημεία στη δίαιτα sirt που έγινε δημοφιλής, καθώς υπόσχεται απώλεια 3 κιλών σε μία εβδομάδα.

Ευχαριστούμε για τη mini ανάκριση την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Δίαιτα Sirt: Πρόκειται για μια νέα δίαιτα της μόδας, που υπόσχεται την απώλεια 3 κιλών σε μια εβδομάδα.

Η sirt diet βασίζεται σε τρόφιμα που περιέχουν κάποιες ουσίες, τους sirtuin ενεργοποιητές, που οδηγούν στην παραγωγή σιρτουινών στον οργανισμό. Οι σιρτουίνες ενισχύουν τον μεταβολισμό και προωθούν την μακροζωία (για τη μακροζωία υπάρχουν και έρευνες που δείχνουν ότι αυτό ισχύει).

Η δίαιτα αυτή, περιλαμβάνει δύο στάδια: Tις 3 πρώτες μέρες θα πρέπει κανείς να καταναλώσει μέχρι 1000 θερμίδες από χυμούς και ένα γεύμα (όλα με τρόφιμα από τη λίστα) και τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας 1500 θερμίδες πάλι με τρόφιμα από τη λίστα.

Στη συνέχεια υπάρχει και περίοδος συντήρησης δύο εβδομάδων.

Η «μαγική» λίστα με τρόφιμα για τη δίαιτα Sirt:

  • Κάπαρη
  • Σοκολάτα (με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο 85%)
  • Καφές

kafes-mouxla

  • Ελαιόλαδο
  • Πράσινο τσάι (ιδανικά μάτσα)
  • Κale
  • Μαϊντανός
  • Κόκκινο κρασί
  • Σόγια
  • Φράουλες

  • Κουρκουμάς
  • Καρύδια
  • Σέλινο
  • Πιπεριές τσίλι

Τα θετικά σημεία στη δίαιτα Sirt:

«Είναι πολύ ευνοϊκό για την υγεία μας ότι πρόκειται για μια διατροφή που επικεντρώνεται περισσότερο στα τρόφιμα που επιτρέπονται και λιγότερο σε αυτά που απαγορεύονται. Η λίστα μάλιστα, περιλαμβάνει τρόφιμα με πραγματικά θετικές ιδιότητες κυρίως αντιοξειδωτικές. Σε μικρή ποσότητα, τόσο το κρασί όσο και η σοκολάτα μπορούν να φανούν ευεργετικά για τον οργανισμό. Οπότε ποιοτικά πρόκειται για μια καλή αν και μονότονη διατροφή», τονίζει η Κλειώ Δημητριάδου.

Η (όχι αυστηρά πρωτεϊνική) δίαιτα δύο εβδομάδων για να χάσεις κιλά γρήγορα και υγιεινά

Τα αρνητικά σημεία στη δίαιτα Sirt:

Oι 1000 θερμίδες είναι υπερβολικά χαμηλές και σίγουρα δεν είναι κάτι που μπορούν να το ακολουθήσουν όλοι. Ενώ λοιπόν, πρόκειται για μια δίαιτα που βασίζεται σε συγκεκριμένα τρόφιμα, με ιδιότητες που βοηθούν τις καύσεις, ο περιορισμός των θερμίδων είναι αυτός που σχετίζεται περισσότερο με το αποτέλεσμα.

Με άλλα λόγια πιθανώς και με διαφορετική λίστα τροφίμων και 1000 θερμίδες, πάλι να υπήρχε η απώλεια.

«Για τη βέλτιστη λειτουργία του οργανισμού και του μεταβολισμού καλό είναι να καταναλώνονται όλα τα τρόφιμα και να εναλλάσσονται τόσο τα φρούτα όσο και τα λαχανικά. Τέλος, χωρίς να αναφέρονται οι μερίδες και οι ποσότητες υπάρχει κίνδυνος μονοφαγίας και σίγουρα εμμένοντας σε κάποιες τροφές δεν υπάρχει η δυνατότητα διατροφικής εκπαίδευσης», τονίζει η ειδικός.

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s