H ΔΙΑΙΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ: ΤΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΥΝΕΙΣ

partydiet1_645_450

Επειδή ξέρω ότι βρισκόμαστε λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και η μόνη σου επιθυμία είναι να φας όλα αυτά τα λαχταριστά πιάτα (γλυκά και αλμυρά) που περνούν από μπροστά σου, σκέφτηκα να σου προτείνω κάτι. Βασικά όχι εγώ ακριβώς, αλλά η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, η οποία σου δίνει την ιδανική διατροφή που θα σου επιτρέψει να φας κουραμπιέδες, μελομακάρονα και όλα τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα πιάτα, χωρίς να δεις τον αριθμό των κιλών σου να αυξάνεται!

Για την ακρίβεια, μέσα στο μενού θα παρατηρήσεις ότι σαν απογευματινό γεύμα μπορείς να απολαύσεις παραδοσιακά γιορτινά γλυκά και σαν μεσημεριανό γαλοπούλα ή ψαρονέφρι με δαμάσκηνα και πολλά ακόμα.

Το καλύτερο σου το άφησα για το τέλος! Αυτή η διατροφή θα σε προετοιμάσει για το βράδυ του Σαββάτου (24/12), ώστε να μπορείς να απολαύσεις ότι θες (δηλαδή free night) χωρίς να επιβαρύνεις τη σιλουέτα σου. Επιπλέον, το μεσημέρι της Κυριακής, η Κλειώ μας δίνει ένα πλάνο με όλα αυτά που θα πρέπει να περιλαμβάνει το πιάτο μας, χωρίς να μας δεσμεύει ή να μας καταπιέζει γευστικά. Σε έπεισα; Πάμε να δούμε…


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ

  • Στις 24 και 25/12 επιτρέπεται μια μέτρια κατανάλωση αλκοόλ.
  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά του γλυκού ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 2 μανταρίνια, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 3 αποξηραμένα βερύκοκα
  • Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης.
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα

* Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

(όπως δημοσιεύτηκε στο tlife.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s