ΜΙΑ ΧΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΩΜΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Το καλοκαίρι είναι εδώ galsnguys. Ερχόμαστε λοιπόν αντιμέτωποι με τα καλοκαιρινά μας ρούχα και κυρίως με το μαγιό μας. Η αγαπημένη μας κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου μας προτείνει ένα εύγεστη διατροφή για να βγούμε στην παραλία χωρίς φόβο αλλά με πάθος. 

διατροφή,δίαιτα,αδυνάτισμα,σώμα,παραλία,τέλειο σώμα,galsnguys,gals and guys

Να θυμάστε πως ένα υγιές σώμα είναι δικαίωμα όλων μας, όχι για τα μάτια των άλλων αλλά για εμάς τους ίδιους. 

Αγαπάμε τους εαυτούς μας και τους φροντίζουμε, άλλωστε το σώμα μας είναι ο ναός που κατοικούμε.

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣ/Η ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΗ
ΠΡΩΙΝΟ φέτα ψωμί + ½ αβοκάντο smoothie με ½ γιαούρτι + 2 φρούτα + κανέλα ή τζίντζερ φρυγανιές + 1 αυγό ποσέ φέτα ψωμί + ½ αβοκάντο smoothie με ½ γιαούρτι + 2 φρούτα + κανέλα ή τζίντζερ φρυγανιές + 1 αυγό ποσέ pancake με ταχίνι (2 ασπράδια + 2 κουτ. της σούπας βρώμη ψημένα σε αντικολλητικό τηγάνι)
ΔΕΚΑ/ΝΟ 1 φυσικός χυμός πορτοκάλι 10 ανάλατοι ξηροί καρποί 2 φρούτα 1 φυσικός χυμός πορτοκάλι 10 ανάλατοι ξηροί καρποί 2 φρούτα 1 φρούτο
ΜΕΣΗ/ΝΟ 1 μικρή μερίδα ριζότο με λαχανικά, πράσινη σαλάτα 1 μικρή μερίδα φιλέτο κοτόπουλο ψητό, 1 γλυκοπατάτα ψητή, σαλάτα παντζάρια 1 μικρή μερίδα φασολάκια, 1 σπιρτόκουτο τυρί, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης 1 μικρή μερίδα σαρδέλες στο φούρνο, ψητά λαχανικά 1 μικρή μερίδα μαυρομάτικα σαλάτα 1 μικρή μερίδα ψαρονέφρι, σαλάτα χόρτα 1 σουβλάκι με πίτα (πίτα χωρίς λάδι, καλαμάκι κοτόπουλο, ντομάτα, κρεμμύδι, σος γιαουρτιού), σαλάτα πράσινη
ΑΠΟ/ΜΑ 1 γιαούρτι 1 παξιμαδάκι + τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά 1 γιαούρτι 1 γιαούρτι 1 παξιμαδάκι + τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά 1 γιαούρτι 30 γρ. μαύρη σοκολάτα
ΒΡΑΔΙΝΟ σαλάτα ανάμικτη εποχής με βραστές γαρίδες 1 ποτήρι γάλα + 4 κουτ. της σούπας μούσλι 1 μπιφτέκι γαλοπούλας, πράσινη σαλάτα 1 σπιτικό πιτσάκι (1 τορτίγια με τυρί, γαλοπούλα και λαχανικά) 100 γρ. καπνιστός σολωμός, σαλάτα πράσινη 1 παξιμάδι (ντάκος), 1 σπιρτόκουτο τυρί, ντοματοσαλάτα 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

Γενικές οδηγίες:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι

  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου

  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους)

  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα

  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 10 κεράσια, 1 λεπτή φέτα καρπούζι, 1 λεπτή φέτα πεπόνι, 4 βερύκοκα, 1 ροδάκινο

  • Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά
  • Η διατροφή είναι ενδεικτική και απευθύνεται σε υγιή άτομα

(όπωσ δημοσιεύτηκε στο galsnguys.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s