ΤΙ ΤΡΩΕΙ Η ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙ;

Είναι κάποιες μέρες που οι 24 ώρες απλά δε φτάνουν! Βάσει προτεραιοτήτων, για κάποιο λόγο, το φαγητό μένει τελευταίο (κακώς, το παραδέχεται και η διαιτολόγος, καθώς η τροφή είναι αυτή που θα καθορίσει τη διάθεση και την ενέργειά μας μέσα σε μια απαιτητική ημέρα).

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, μας αποκαλύπτει τι τρώει κάθε φορά που δεν προλαβαίνει να μαγειρέψει.

«Ενώ η πρώτη σκέψη είναι το delivery ή μια σφολιάτα από έναν φούρνο, κάνω πάντα μια συνειδητή προσπάθεια να το αποφύγω και συχνά, όχι πάντα, τα καταφέρνω», τονίζει η ειδικός.

Μια σαλατούλα:

Η πρώτη λύση είναι μια σαλάτα. Με τόνο ή με παξιμάδι και τυρί ή με κάποιο αλλαντικό. Η πιο εύκολη επιλογή είναι η ντομάτα, αλλά συχνά υπάρχουν στο σπίτι και βραστά λαχανικά.

Οι πατάτες γίνονται φιλικές προς το έντερό σου

Μια πατατούλα:

Μετά από διάφορα πειράματα λόγω πείνας και έλλειψης χρόνου, βρήκα ότι οι πατάτες ψήνονται και στο φούρνο μικροκυμάτων (ολόκληρες με τη φλούδα τους) και χρειάζονται περίπου 7 λεπτά η καθεμιά, οπότε αυτό είναι μια ακόμα λύση μαζί με λίγο τυρί ή γιαούρτι-μουστάρδα σαν σος.

Και πλιγούρι:

«To πλιγούρι επίσης, βράζει σε μόλις δύο λεπτά, όση ώρα παίρνει το να κόψω μια ντομάτα και λίγο κρεμμύδι και μαϊντανό και τελικά να φτιάξω ένα πιάτο ταμπουλέ», τονίζει η Κλειώ.

avga

Αυγά να’ ναι!

Έπονται τα αγαπημένα αυγά σε όλες τις μορφές. Ιδανικά scrambled, που θέλουν ελάχιστο χρόνο και γίνονται σε αντικολλητικό τηγάνι χωρίς λάδι.

Aραβική πίτα

Ένα ακόμη γρήγορο πιάτο, που δε χρειάζεται καν να ανοίξω την κουζίνα, είναι μια αραβική πίτα με οτιδήποτε left over από τις προηγούμενες μέρες, πχ. αν στο κοτόπουλο με ρύζι προσθέσουμε και γιαούρτι, αβοκάντο και κρεμμύδι, τότε έχουμε ένα εξαιρετικό burrito.

Αβοκάντο

Toστάκι ή πίτα με κιμά και τυρί

Το τελευταίο που θα σκεφτώ και πιθανώς θα προτιμήσω να μείνω νηστική είναι το τοστ. Αντίθετα, τo αγαπημένο μου είναι οι πίτες από σουβλάκι με κιμά και τυρί. Αυτό μάλιστα δεν το θεωρώ λύση ανάγκης, καθώς είναι εξαιρετικά νόστιμο. Όποτε φτιάχνω μακαρόνια με κιμά, κρατάω λίγο κιμά στην κατάψυξη και

φτιάχνω πιτσάκια με βάση την πίτα από το σουβλάκι, κιμά και από πάνω τυρί του τοστ που ψήνονται όλα στο γκριλ.

Δεν είναι το πιο light γεύμα, αλλά δεν είναι και junk food και σίγουρα είναι το φαγητό που με κάνει να εύχομαι να μην έχω χρόνο να μαγειρέψω!

klio

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου
Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ)

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s