ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Συναντήσαμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινική  Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, μας εξήγησε πόσο εύκολο είναι να χάσουμε τα κιλά των εορτών και δίνει tips στους αναγνώστες του GalsnGuys.gr για ένα καλλίγραμμο και υγιές σώμα.

Κλειώ, φαντάζομαι ότι μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων οι πελάτες σου σε επισκέπτονται πιο συχνά;

Νομίζω πως το πιο κοινό new year’s resolution είναι η αρχή μιας δίαιτας! Σε συνδυασμό με την υπερφαγία των γιορτών, είναι λογικό όλοι θέλουν να μπουν σε ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος!

Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται μια επίσκεψη στο διαιτολόγο;

Κάποιος μου είχε πει ότι τα δύο πιο μισητά επαγγέλματα είναι αυτό του οδοντιάτρου και αυτό του διαιτολόγου. Ο περισσότερος κόσμος έχει στο μυαλό του εσφαλμένα ότι δίαιτα σημαίνει στέρηση και πείνα, οπότε είναι δικαιολογημένη και μια πιθανή φοβία.

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να χάσει κάποιος τα κιλά των εορτών;

Πολύ εύκολο, και μάλιστα όσο πιο γρήγορα το επιχειρήσει τόσο πιο γρήγορα θα τα χάσει. Με ένα σώμα και ένα μυαλό χορτάτα από τα εδέσματα των γιορτών, ένα πλάνο υγιεινής διατροφής είναι αρκετά απλό να εφαρμοστεί.

Μια καλή εμφάνιση και μια αδυνατισμένη σιλουέτα επιδρούν στην Ψυχολογία των πελατών σου;

Άμεσα! Υπάρχουν άτομα που έχουν αλλάξει εντελώς τη ζωή τους χάνοντας βάρος!

Υπάρχουν μυστικά για μια ισορροπημένη διατροφή;

Ούτε μυστικά υπάρχουν, ούτε μαγικά. Χρειάζεται καλή οργάνωση και πρόγραμμα! Το βασικό μότο είναι ποικιλία, μέτρο, ισορροπία.

kleiw4
Συνήθως οι γυναίκες καταπονούν τον οργανισμό τους με δίαιτες express ή δίαιτες «πείνας», τι θα τις συμβούλευες;

Κορίτσια ψυχραιμία! Πραγματικά το καταλαβαίνω ότι το γρήγορο αποτέλεσμα είναι αυτό που θα μας δώσει κουράγιο για τη συνέχεια και μεμονωμένα δεν είναι απαγορευτικό να κάνουμε κάτι πιο αυστηρό, αρκεί να μη γίνει συνήθεια και χαλάσουμε το μεταβολισμό μας.

Η καλή διατροφή είναι τρόπος ζωής για τον μέσο Έλληνα;

Το καλό φαγητό ναι, αλλά η καλή διατροφή όχι τόσο. Τα τελευταία χρόνια ωστόσο βρισκόμαστε σε καλύτερα μονοπάτια από ότι στο παρελθόν.

Πόσο σημαντικό για την υγεία μας να θρεφόμαστε σωστά;

Η καλή διατροφή είναι η περιποίηση του σώματός και επηρεάζει άμεσα την υγεία μας. Μια καλή διατροφή είναι η καλύτερη πρόληψη για τις περισσότερες ασθένειες.

Ένα σωστό διαιτολόγιο τι πρέπει να περιλαμβάνει;

Χρειαζόμαστε τρόφιμα από όλες τις κατηγορίες: φρούτα, γαλακτοκομικά, λαχανικά, κρεατικά, δημητριακά και λίπη.

διατροφή στην εγκυμοσύνη, διατροφή κατά την εγκυμοσύνη, τι να τρωω στην εγκυμοσυνη, τι να αποφευγω στην εγκυμοσυνη, διατροφη στην εγκυμοσυνη 1ο τριμηνο, διατροφη και εγκυμοσυνη, διαιτα και εγκυμοσυνη, τροφες για την εγκυμοσυνη, διατροφη στην εγκυμοσυνη ανα μηνα,

Ενδεικτικά

Πρωινό: 2 φρυγανιές με ταχίνι
μεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό με λίγο ρύζι και βραστά λαχανικά

Βραδινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και πράσινη σαλάτα
ενδιάμεσα 2-3 φρούτα και 1 γιαούρτια

Τι θα πρότεινες στους αναγνώστες του GalsnGuys.gr να αλλάξουν στις καθημερινές τους συνήθειες;

Να προσπαθήσουν να κάνουν μια περισσότερο συνειδητή επιλογή στα τρόφιμα που θα καταναλώσουν. Είναι σημαντικό να συνδυάζουμε την απόλαυση με τις ανάγκες μας και να μην τρώμε ό,τι βρεθεί μπροστά μας τυχαία.

kleiw2
Επειδή η σωστή διατροφή είναι προσωπική υπόθεση και ο καθένας από εμάς ξεχωριστός, η Κλειώ σας περιμένει να τα πείτε από κοντά και να βρείτε μαζί το διατροφολόγιο που ταιριάζει στις συνήθειές σας.

(όπως δημοσιεύτηκε στο galsnguys.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s