ΠΟΙΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ ΘΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Όταν η δίαιτα πάει στραβά, συχνά λέμε ψέματα, είτε στον εαυτό μας… είτε στο διαιτολόγο μας! Ιδού τα πιο διάσημα ψέματα της δίαιτας.

Υπάρχουν δηλαδή τα ψέματα που δεν τα καταλαβαίνουμε ούτε εμείς οι ίδιοι και τα άλλα τα χαριτωμένα που τα λέμε για να μη μας πιάσουν.

Ποιά ψέματα της δίαιτας θα πεις την πρώτη φορά στο γραφείο του διαιτολόγου:

Στην πρώτη επίσκεψη στο διαιτολόγο, θα πρέπει να μιλήσεις για μια τυπική σου ημέρα διατροφής, για το αν γυμνάζεσαι και για τα κιλά που έχεις τα τελευταία χρόνια.

Δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι που στην καταγραφή του τι τρώνε καθημερινά, κάνουν λανθασμένη εκτίμηση. Αν κάνεις αυτό ακριβώς την πρώτη φορά, θα σχηματίσει και ο γιατρός λανθασμένη εντύπωση για εσένα.

Για παράδειγμα, αν υποστηρίξεις (επίτηδες ή μη) πως τρως μόνο ανθότυρο, πρωινό διαίτης, μεσημεριανό χωρίς λάδι, βραδινό ένα φρούτο και ξεχάσεις τα ενδιάμεσα πατατάκια, πίτσες, σουβλάκια, η εντύπωση που θα δώσεις είναι λανθασμένη.

Επίσης, αν υποστηρίξεις πως γυμνάζεσαι αλλά στην πραγματικότητα δεν κάνεις τίποτα από όσα λες, πάλι το αποτέλεσμα θα είναι ίδιο.

Το ίδιο συμβαίνει και για τα κιλά. Πρέπει να είσαι ακριβής στο πότε, πως και γιατί τα πήρες. Άλλωστε, αν τα έκανες όλα σωστά, θα είχες φτάσει στο διαιτολόγο; Μάλλον όχι!

Τι ακούει λοιπόν ο διαιτολόγος; Τα ψέματα της δίαιτας

-Τα έκανα όλα τέλεια, δεν έκλεψα καθόλου!

-Είδα ένα πολύ νόστιμο παγωτό/γλυκό/σοκολάτα κλπ αλλά δεν το δοκίμασα, φαινόταν πάρα πολύ γευστικό…

-Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχασα, θα φταίει λογικά η περίοδος, η ζέστη, η λειτουργία του εντέρου μου κλπ.

-Την Κυριακή που βγήκαμε έξω έφαγα μόνο το ψαρονέφρι με τη σαλάτα μου!

-Στο σινεμά πήρα μόνο 3 ποπ κορν από τον φίλο μου!

-Αυτή τη βδομάδα με πόναγε το πόδι μου και δεν έκανα γυμναστική, ίσως για αυτό το λόγο να πήρα δύο κιλά.

-Τα μέτρησα και τα ζύγισα όλα!

Υπάρχουν όμως και τα ψέματα που λέμε στον εαυτό μας: Αυτά είναι τα χειρότερα ψέματα της δίαιτας:

Φάε λίγη σοκολάτα
– Ένα κομμάτι γαλακτομπούρεκο τι κακό θα κάνει;

– Έλα μωρέ, θα φάω τώρα την καρμπονάρα και αύριο θα λιώσω στο διάδρομο.

-Θα αφαιρέσω το πρωινό και τα φρούτα και θα φάω μια τυρόπιτα και θα είναι ακριβώς το ίδιο.

-Δε χρειάζεται να ζυγίσω τις ποσότητες που αναγράφονται στο διαιτολόγιο. Θα τα υπολογίσω όλα με το μάτι και θα πέσω μέσα.

-Δεν έφαγα το βράδυ για να πιω 3 cocktails, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

-Μια μπουκίτσα ψωμί σε κάθε γεύμα, τι ζημιά μπορεί να κάνει;

-Θα πάρω light τυρί/ μαγιονέζα/ γαλοπούλα κλπ και θα τρώω περισσότερο για να χορταίνω.

-Το ελαιόλαδο κάνει καλό, οπότε γιατί να βάλω μόνο μια κουταλιά; (το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα)

-Στα μακαρόνια δε θα βάλω ούτε τυρί ούτε σάλτσα και θα φάω διπλή μερίδα!

Όταν κάνουμε μια προσπάθεια, καλό είναι να είμαστε συνεπείς, πάνω από όλα στον εαυτό μας. Όσο πιο σταθεροί είμαστε στο στόχο μας, τόσο αυξάνεται και η αυτοεκτίμησή μας.

Πώς να εντάξω τα γλυκά στη δίαιτα & διατροφή μου

Δεν απαγορεύεται βέβαια, να κάνουμε ατασθαλίες, αρκεί να μην απογοητευόμαστε από το αποτέλεσμα και να μη γεμίζουμε με τύψεις. Και αν θέλουμε να λέμε ψέματα, τουλάχιστον να τα λέμε στο διαιτολόγο μας!

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s