CHRISTMAS COUNTDOWN: ΧΑΣΕ 2 ΚΙΛΑ ΩΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ

Χάσε 2 κιλά ως τις γιορτές χωρίς να πεινάσεις, απλά κάνοντας μερικές μικρές αλλαγές κάθε μέρα στη διατοφή σου και όχι μόνο.

Δύο εβδομάδες πριν τις γιορτές ξεκινάμε με σταδιακές αλλαγές που θα οδηγήσουν χωρίς να το καταλάβεις να χάσεις έως 2 κιλά.

Κάθε μέρα που περνάει ακολουθείς την καινούρια οδηγία αλλά και όλες τις προηγούμενες.

xmas-e1449220816390-300x300

Έτοιμη;

2 εβδομάδες πριν: κόψε τη ζάχαρη από παντού! Αντικατέστησε τη ζάχαρη στα ροφήματά σου με στέβια ή υποκατάστατο και ξέχνα για λίγες μέρες τα γλυκά.

13 μέρες πριν: πρόσθεσε σαλάτα και στο μεσημεριανό και στο βραδινό σου γεύμα με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

12 μέρες πριν: ξεκίνα ένα μισάωρο περπάτημα. Βρες μια ώρα που θα σε βολεύει και βάλε στο καθημερινό σου πλάνο 30 λεπτάκια έντονο περπάτημα.

11 μέρες πριν: φρόντισε να τρως 2 φρούτα είτε σαν κολατσιό είτε σαν απογευματινό.

10 μέρες πριν: βάλε στη διατροφή σου ένα γιαούρτι ή 10 ανάλατα αμύγδαλα. Το ασβέστιο θα βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού σου.

9 μέρες πριν: πίνε καθημερινά τουλάχιστον 30 ml νερό ανά κιλό σωματικού βάρους. πχ. αν είσαι 60 κιλά πίνε 1,8 λίτρα.

8 μέρες πριν: το ένα από τα δύο κυρίως γεύματά σου (μεσημεριανό και βραδινό) φρόντισε να είναι πρωτεΐνη με σαλάτα.

7 μέρες πριν: Αύξησε το περπάτημα σε μία ώρα την ημέρα. Μόνο μια εβδομάδα έμεινε!

6 μέρες πριν: μην παραλείπεις το πρωινό! έχεις 2 επιλογές: 1 ποτήρι γάλα + 3 κουτ. της σούπας βρώμη ή 2 φρυγανιές με μέλι και ταχίνι.

5 μέρες πριν: πρόσθεσε 2 φλυτζάνια πράσινο τσάι.

4 μέρες πριν: φτιάξε μια μεγάλη κατσαρόλα χορτόσουπα και τρώγε ένα πιάτο για βραδινό. Συστατικά: όλα τα λαχανικά πχ. κολοκύθι, καρότο, σέλινο, μανιτάρια, μπρόκολο, κουνουπίδι κλπ εκτός από πατάτα, αρακά, καλαμπόκι. Σε αυτή τη φάση μπορείς να αφαιρέσεις τη βραδινή σαλάτα και να τρως την πρωτεΐνη με τη σαλάτα το μεσημέρι.

3 μέρες πριν: ανακεφαλαίωση: πρωινό τις δύο επιλογές που είπαμε πριν, μεσημέρι κάτι ψητό με σαλάτα, βράδυ τη χορτόσουπα, κολατσιό 2 φρούτα και απογευματινό 1 γιαούρτι ή 10 ανάλατα αμύγδαλα ή αντίστροφα. Ήρθε η στιγμή να αφαιρέσεις ό,τι άλλο τσιμπολογούσες ενδιάμεσα.

2 μέρες πριν: φάε ένα γλυκάκι πχ. μελομακάρονο ή κουραμπιέ για να μην το παρακάνεις στο γιορτινό τραπέζι.

1 μέρα πριν: τελευταία μέρα! Μπορείς να φας και μεσημέρι και βράδυ τη χορτόσουπα ή αν έχεις βαρεθεί να ψήσεις λαχανικά στο φούρνο και να τα φας και στα δύο γεύματα με μια κουταλιά ελαιόλαδο.

(όπωσ δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s