ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΝΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ)!

Λάβε τα μέτρα σου και χάσε βάρος στις διακοπές εύκολα και με τις συμβουλές από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου.

Συνήθως στις διακοπές ο στόχος του αδυνατίσματος πάει περίπατο… Το πιο πιθανό είναι να είσαι ευχαριστημένη ακόμα και αν παραμείνεις σταθερή και δεν πάρεις βάρος. Δε χρειάζεται όμως να σκέφτεσαι μοιρολατρικά αφού μπορείς να χάνεις βάρος στις διακοπές!

Eυχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ), www.coachmydiet.wordpress.com

Αρκεί να πάρεις τα μέτρα σου και θα συνεχίσεις να χάνεις ακόμα και στις διακοπές σου. Αρχικά θα πρέπει να εκμεταλλευθείς τα πλεονεκτήματα της καλοκαιρινής περιόδου:

  1. Η ζέστη μειώνει την όρεξη και σε βοηθάει να πίνεις περισσότερο νερό
  2. Στις διακοπές είσαι όλη μέρα στο δρόμο και δεν προλαβαίνεις να φας
  3. Όσο περνάς καλά, αποφεύγονται τα συναισθηματικά υπερφαγικά επεισόδια
  4. Έχεις περισσότερες ευκαιρίες για φυσική δραστηριότητα είτε στην παραλία είτε βρίσκοντας λίγο χρόνο για περπάτημα
  5. Τα καλοκαιρινά φρούτα και λαχανικά είναι περισσότερο γευστικά και μπορούν να αποτελέσουν ακόμα και γεύμα κανονικό
  6. Τα αποκαλυπτικά ρούχα σε κρατούν περισσότερο σε εγρήγορση για να προσέξεις το σώμα σου

Στις διακοπές είναι λογικό ότι θέλεις να τρως κάτι εύκολο και διαθέσιμο. Αυτό δεν είναι απαραίτητο να είναι και παχυντικό.

Ας πιάσουμε τα γεύματα ξεχωριστά:

Πρωινό:

Αν βρίσκεσαι σε ξενοδοχείο με μπουφέ καλό είναι να καταναλώσεις γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά (προσέχοντας πάντα την ποσότητα, περίπου 4-5 κουτ. της σούπας) ή γιαούρτι με φρούτα ή κάποιο χυμό και τοστ.

Τις ίδιες επιλογές μπορείς να κάνεις και αν είσαι σε κάποιο σπίτι ή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Από την άλλη, αν δε θέλεις να τρως στο κατάλυμά σου αλλά όταν βγεις εκτός, τότε θα πρέπει να ξεχάσεις το σοκολατένιο γάλα με την τυρόπιτα και να φας ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ή μια μπάρα δημητριακών ή 3-4 κριτσίνια ή κρακεράκια ολικής άλεσης.

Κυρίως γεύμα:

Το πιο πιθανό είναι πως το απόγευμα θα φας ουσιαστικά το μεσημεριανό σου. Η καλύτερη επιλογή είναι το ψητό με τη σαλάτα. Το ψητό μπορεί να είναι άπαχο κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι ή θαλασσινά.

Τα μαγειρευτά φαγητά είναι ιδιαιτέρως λιπαρά και τα τηγανητά επιβαρύνουν πολύ το θερμιδικό άθροισμα της ημέρας. Αν παρόλα αυτά στο τραπέζι υπάρχουν διάφορα μεζεδάκια, τότε για κυρίως πιάτο μπορείς να παραγγείλεις μια σαλάτα πχ. χόρτα ή αγγουροντομάτα ή ψητά λαχανικά και να φας και λίγα από τα ορεκτικά.

Στην παραλία (κολατσιό):

Οι μπύρες και τα πατατάκια είναι ακατάλληλα για ένα πλάνο αδυνατίσματος. Εκτός από τον καφέ σου (με λίγη ζάχαρη ή υποκατάστατο) μπορείς να απολαύσεις ένα χυμό ή φρούτα που θα έχεις κουβαλήσει μαζί σου ή ακόμα και στικάκια λαχανικών αν έχεις διάθεση να οργανωθείς περισσότερο.

Σε περίπτωση που στο πρωινό έχεις καταναλώσει γιαούρτι και φρούτα, θα μπορούσες να φας και κάποιο τοστ, αλλά όχι τοστ ή κουλούρι για πρωινό και ξανά κάτι με ψωμί για κολατσιό

Βραδινό:

Αν στο πρόγραμμα της παρέας υπάρχει και κανονικό βραδινό, τότε ιδανικά θα πρέπει να φας σαλάτα, ενώ αν το πλάνο περιλαμβάνει κάτι «στο χέρι» τότε τα καλαμάκια σουβλάκια θα σε βγάλουν από τη δύσκολη θέση. Καλό είναι να αποφύγεις κρέπες, πίτσες κλπ. ειδικά αν έχεις σκοπό να κοιμηθείς κατευθείαν μετά το βραδινό.

Aλκοόλ

Είναι λογικό ότι είσαι διακοπές και θα πιεις. Προσπάθησε να περιοριστείς στην κατανάλωση κρασιού, μπύρας και σκέτων ποτών που έχουν τη μικρότερη θερμιδική αξία.

Τα cocktails είναι θερμιδικές βόμβες και αν είναι να καταναλώσεις τόση ζάχαρη, τότε καλύτερα να φας ένα παγωτό και να το απολαύσεις. Αν ωστόσο θέλεις να πιεις κάτι πιο ιδιαίτερο, το mojito είναι το πιο light cocktail…

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s