ΥΓΙΕΙΝΕΣ, LIGHT ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΣΟΣ ΓΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ ΚΛΕΙΩ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ

Υγιεινά ντρέσινγκ για σαλάτα από τα χεράκια σου: η σαλάτα είναι ένα αναγκαίο κακό ή καλό (όπως το πάρει κανείς) για τα προγράμματα διατροφής.

Βοηθάει στην καλή λειτουργία του εντέρου, στον κορεσμό και στη μείωση του γλυκαιμικού φορτίου των γευμάτων. Μετά από κάποιες ημέρες όμως, όσο και να εναλλάσσεις τα λαχανικά μεταξύ τους, είναι πολύ πιθανό να βαρεθείς και να μην αντέχεις άλλο, οπότε το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να φτιάξεις νόστιμα και light dressings που θα δώσουν μια διαφορετική πινελιά στις σαλάτες σου!

Η 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο που συστήνεται στις σαλάτες σου δίνει 135 θερμίδες και τόσες θερμίδες θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε για τα dressings.

* light vinegraitte: ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + ½ κουτ. της σούπας μουστάρδα + ½ κουτ. της σούπας ξύδι μπαλσάμικο + ½ κουτ. του γλυκού στέβια ή κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + 1 κουτ. της σούπας γιαούρτι + 1 κουτ. του γλυκού χυμός λεμονιού + 1 κουτ. του γλυκού ξύδι + αρωματικά ανάλογα με τις γευστικές προτιμήσεις (θυμάρι, ρίγανη, δενδρολίβανο κλπ.) + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + 1 κουτ. της σούπας χυμό πορτοκαλιού + ½ κουτ. της σούπας ξύδι μπαλσάμικο + ½ κουτ. του γλυκού στέβια ή κάποιο υποκατάστατο ζάχαρης + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + ½ κουτ. της σούπας πέστο

salatamesa

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + ¼ αβοκάντο (λιωμένο) + λίγη σκόνη σκόρδο ή κρεμμύδι + ½ κουτ. του γλυκού κόλιαντρο + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + ½ ντομάτα (λιωμένη) + ρίγανη + 1 κουτ. του γλυκού ξύδι + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + 1 κουτ. του γλυκού ταχίνι + 1 κουτ. του γλυκού σόγια σος

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + 1 κουτ. του γλυκού ταχίνι + 1 κουτ. του γλυκού χυμό λεμονιού + ψιλοκομμένο μαϊντανό + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + 2 λιαστές ντομάτες (λιωμένες) + αλάτι + Πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + ½ κουτ. της σούπας ξύδι μπαλσάμικο + 1 κουτ. του γλυκού μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη + αλάτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + ½ πιπεριά φλωρίνης (λιωμένη) + λίγη σκόνη σκόρδο ή κρεμμύδι + λίγο μπούκοβο

* ½ κουτ. της σούπας μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά + 1 κουτ. του γλυκού μουστάρδα + 1 κουτ. της σούπας γιαούρτι + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά + ½ κουτ. της σούπας κέτσαπ + πιπέρι

* ½ κουτ. της σούπας ελαιόλαδο + 1 κουτ. της σούπας τυρί τύπου cottage (λιωμένο) + ½ κουτ. της σούπας γιαούρτι + λίγο τριμμένο τζίντζερ + αλάτι + πιπέρι

Μπορείς να κάνεις πειράματα και αυτοσχεδιασμούς  με τα ντρέσινγκ για σαλάτα και ό,τι σου ταιριάξει να το ετοιμάσεις σε μεγαλύτερη ποσότητα για να το έχεις έτοιμο στο ψυγείο. Μη διαστάσεις να αραιώσεις τα ντρέσινγκ για σαλάτα με λίγο νερό αν κρίνεις ότι τα θέλεις πιο αραιά. Καλή απόλαυση!

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

2 thoughts on “ΥΓΙΕΙΝΕΣ, LIGHT ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΕΣ ΣΟΣ ΓΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ ΚΛΕΙΩ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s