ΧΥΜΟΣ VS SMOOTHIE!!!

Από τη μια ο χυμός παντζαριού και από την άλλη τα πράσινα smoothies! Τι είναι καλύτερο; Η αλήθεια είναι ότι νικητής δεν υπάρχει, αλλά το κάθε ένα υπερέχει και σε διαφορετικά χαρακτηριστικά:

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΧΥΜΟΣ

SMOOTHIE

φυτικές ίνες

Tα smoothies περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες εφόσον περιέχουν ολόκληρα τα φρούτα

βιταμίνες

1 ποτήρι χυμού περιέχει περισσότερες βιταμίνες από 1 ποτήρι smoothie, δεδομένου ότι μπορεί να περιέχει σε υγρή μορφή μεγάλο αριθμό φρούτων και λαχανικών

κορεσμός

Xάρη στις φυτικές ίνες αλλά και τις πρωτεΐνες (λόγω γάλακτος, γιαουρτιού ή ξηρών καρπών) τα smoothies είναι πιο χορταστικά από τους χυμούς. Ανάλογα μάλιστα και με τη σύστασή τους, μπορεί να αποτελέσουν και γεύμα. Επίσης, χάρη στην πυκνότητά τους καταναλώνονται πιο αργά με αποτέλεσμα να ευνοούν το αίσθημα της πληρότητας

ενέργεια

Oι χυμοί λόγω της αυξημένης ποσότητας υδατανθράκων που περιέχουν είναι καταλληλότεροι για άμεση ενέργεια.

σάκχαρο

Oι φυτικές ίνες και οι λιγότεροι υδατάνθρακες εξασφαλίζουν ένα χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη, άρα και μικρότερη αύξηση του σακχάρου (εκτός αν περιέχουν και μέλι ή ζάχαρη)

προετοιμασία

O αποχυμωτής κάνει όλη τη δουλειά και απομακρύνει όλα τα μη απαραίτητα συστατικά πχ. κοκούτσια

Tα smoothies χρειάζονται απλά ένα μπλέντερ και όχι ειδικό αποχυμωτή, αλλά απαιτούν καλύτερη επεξεργασία των υλικών

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s