ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ SHAPE GIRL META ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Οι οδηγίες αφορούν και τα shape boys, απλά το κείμενο γράφτηκε για το www.shape.gr

Το shape girl επιστρέφοντας από τις διακοπές κατ’ αρχάς είναι ψύχραιμο. Όσο και να έχει χαλάσει τη διατροφή του, δεν κάνει σπασμωδικές κινήσεις, αλλά παίρνει τις αποφάσεις του και μετατρέπει την πιθανή απογοήτευσή του σε δράση.

Ο Σεπτέμβρης εξάλλου, είναι για το fitness σαν τις πρωτοχρονιάτικες αποφάσεις! Χωρίς λοιπόν, άγχος, με καλή διάθεση και θετική ενέργεια ακολουθεί τα παρακάτω βήματα:

  • «Kαθαρίζει» τη διατροφή του. Επικεντρώνεται σε μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά και φροντίζει, πριν αρχίσει να μειώνει την ποσότητα, να βελτιώσει την ποιότητα των τροφίμων που θα καταναλώσει. Με λίγα λόγια, οργανώνεται ώστε το σπίτι να είναι γεμάτο υγιεινές επιλογές και φτιάχνει το πλάνο με το μαγείρεμα της εβδομάδας για να αποφύγει το junk food.
  • Περιποιείται το σώμα του. Το σώμα το χρειάζεται και είναι σημαντικό να του δώσουμε την προσοχή που του αξίζει. Η πρόθεση είναι αυτή που έχει σημασία και η διάθεση για αλλαγή. Μόνο δείχνοντας αγάπη για τον εαυτό μας θα μπορέσουμε να τον βελτιώσουμε.
  • Tο shape girl φροντίζει και την ενυδάτωσή του. Με την υπερκατανάλωση αλκοόλ στις καλοκαιρινές διακοπές και τις υψηλές θερμοκρασίες, ο οργανισμός είναι πιθανότατα αφυδατωμένος. Καταναλώνουμε νερό, χυμούς, γάλα, κρύο τσάι και αποφεύγουμε τους πολλούς καφέδες.
  • Γράφεται στο γυμναστήριο ή συνεχίζει τη δραστηριότητα που είχε αφήσει στη μέση… Το ζήτημα είναι πάντα να κάνουμε σαν άσκηση αυτό που μας φαίνεται περισσότερο δελεαστικό και εφικτό για να το συνεχίσουμε. Επιλέγουμε κάτι καινούριο και διασκεδαστικό, ανανεώνουμε την αθλητική μας γκαρνταρόμπα, αγοράζοντας έστω και ένα καινούριο σορτσάκι που θα μας κινητοποιήσει να σηκωθούμε από τον καναπέ.
  • Επιλέγει τρόφιμα πλούσια σε κάλιο για να διώξει την κατακράτηση υγρών από την κατανάλωση αλμυρών τροφίμων ή τηγανητών. Σε αυτό το σημείο πρέπει να πούμε ότι η ζυγαριά ίσως να μην είναι ο πιο αντικειμενικός κριτής, καθώς μπορεί να είμαστε πρησμένοι από την άστατη διατροφή. Σύμμαχοι κατά της κατακράτησης είναι: οι μπανάνες, ο ανανάς, το καρπούζι, το αγγούρι, οι μπάμιες, ο μαϊντανός κλπ.
  • Αυξάνει την πρόσληψη φυτικών ινών. Είναι σημαντικό μετά τις διακοπές να επανέλθει η φυσιολογική λειτουργία του εντέρου. Οι φυτικές ίνες επίσης, βοηθούν στην αίσθηση του κορεσμού και αυτό είναι πολύ σημαντικό για την τήρηση ενός προγράμματος διατροφής.
  • Φροντίζει να κοιμάται! Φτιάχνει το πρόγραμμα ύπνου για να ρυθμίσει το μεταβολισμό, καθώς η έλλειψη ύπνου έχει βρεθεί πως σχετίζεται με αύξηση βάρους και συσσώρευση λίπους στην κοιλιά.

 
Καλό φθινόπωρο!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s