ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

1η Εβδομάδα:διατροφή για αποτοξίνωση μετά το Πάσχα

Το Πάσχα πέρασε και μαζί με αυτό και η «περίοδος χάριτος». Μπαίνουμε λοιπόν δυναμικά στην τελική ευθεία για την καλοκαιρινή περίοδο και ξεκινάμε το bikini body 2014! Με καλή διάθεση, θετική ενέργεια και σεβασμό προς το σώμα σου, μπορείς να κάνεις μικρές αλλαγές που θα φέρουν τη διαφορά. Να θυμάσαι ότι κάθε φορά που λες όχι σε κάποιον πειρασμό, δεν περιορίζεσαι αλλά προστατεύεις τον εαυτό σου και την προσπάθειά σου!


Η αλήθεια είναι ότι ο οργανισμός έχει τη δική του αποτοξινωτική ικανότητα, αλλά αυτό που μπορείς να κάνεις για να τον βοηθήσεις είναι να περιορίσεις τα ζωικά λιπαρά και να μειώσεις την κατανάλωση αλκοόλ και γλυκών. Είσαι εξάλλου, αρκετά χορτάτη από το τσιμπούσι που έχει προηγηθεί… Απομάκρυνε από το σπίτι όλα τα γλυκίσματα που έχουν περισσέψει (βλ. τσουρέκι, κουλουράκια, σοκολατένια αυγά) για να αποφύγεις τις παρασπονδίες!

Είναι πολύ πιθανό μετά από τις υπερβολές του σαββατοκύριακου (ειδικά αν ακολουθούσες νηστεία) να αισθάνεσαι πρησμένη. Αυτό το αίσθημα οφείλεται σε κατακράτηση υγρών και διορθώνεται χρησιμοποιώντας λιγότερο αλάτι στο φαγητό και με αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών που είναι πλούσια σε κάλιο!

Μην ξεχάσεις επίσης, να ενυδατώσεις το σώμα σου, καθώς η αφυδάτωση προκαλεί αίσθημα κόπωσης.
 
Γενικές οδηγίες:

  • Xρησιμοποίησε αλάτι με λιγότερο νάτριο ή αλάτι Ιμαλαΐων
  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι
  • Οι ποσότητες αφορούν τα τρόφιμα μαγειρεμένα
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους)
  • Καθημερινά μπορείς να πίνεις 2 ποτήρια καφέ, τσάι ή κακάο στα οποία καλό είναι να βάζεις υποκατάστατο ζάχαρης
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα
  • Μην καταναλώσεις αλκοόλ μέχρι το σ/κ, τότε μπορείς να πιεις 1-2 ποτήρια κρασί
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά

Δευτέρα
 
Πρωινό: 3 ρυζογκοφρέτες + 2 κουτ. της σούπας flair cottage cheese ή 30 γρ. ανθότυρο

Δεκατιανό: 1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 150 γρ. σολομός με πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, βραστά λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, κολοκυθάκια) 

Απογευματινό: 2 φρούτα

Βραδινό: χορτόσουπα με λαχανικά της επιλογής σας + 1 πατάτα

 

Τρίτη
 
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι + 2 κουτ. της σούπας βρώμη + 2 κουτ. της σούπας μούρα + 1 κουτ. του γλυκού μέλι

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: κριθαρότο με λαχανικά, πράσινα σαλάτα (μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, iceberg, άνιθος, κρεμμυδάκι) 

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 2 καλαμάκια κοτόπουλου, ψητά λαχανικά

 

Τετάρτη
 
Πρωινό: 2 φρυγανιές + ταχίνι με κακάο

Δεκατιανό: 2 φρούτα

Μεσημεριανό: σαλάτα με κοτόπουλο 

Απογευματινό: 1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

Βραδινό: 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης με 2 κουτ. του γλυκού τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά, ψιλοκομμένο λάχανο και καρότο, και 1 κουτ. της σούπας μουστάρδα

 

Πέμπτη
 
Πρωινό: 3 ρυζογκοφρέτες + 2 κουτ. της σούπας flair cottage cheese ή 30 γρ. ανθότυρο

Δεκατιανό: 1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι + 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 150 γρ. σαρδέλες στο φούρνο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, βραστά χόρτα

Απογευματινό: 2 φρούτα

Βραδινό: ομελέτα με 1 αυγό ολόκληρο και 3 ασπράδια, σαλάτα αγγουροντομάτα

 

Παρασκευή
 
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα ή 1 γιαούρτι + 2 κουτ. της σούπας βρώμη + 2 κουτ. της σούπας μούρα + 1 κουτ. του γλυκού μέλι

Δεκατιανό: 1 φρούτο

Μεσημεριανό: 2 φλυτζάνια σαλάτα με φακές, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης  

Aπογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 2 παξιμαδάκια μπουκίτσες + 30 γρ. τυρί με χαμηλά λιπαρά, σαλάτα αγγουροντομάτα

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ Σ/Κ
 
Μπορείς να επιλέξεις όποιο πρωινό σου άρεσε και ενδιάμεσα να φας 2-3 φρούτα.

SOS ΟΡΓΑΝΩΣΗ! 

Φτιάξε από πριν το κοινωνικό σου πρόγραμμα για να προγραμματίσεις σωστά και το διατροφικό σου πλάνο.

Για όλες τις περιπτώσεις υπάρχουν λύσεις, οπότε δε χρειάζεται να αγχωθείς.

Αν βγεις το βράδυ, καλό είναι το μεσημέρι να φας μια σαλάτα με 2 παξιμαδάκια και 30 γρ. τυρί ή 1 αυγό βραστό. Αν η έξοδός σου είναι μεσημεριανή, μπορείς το βράδυ να καταναλώσεις γάλα με δημητριακά ή μια σαλάτα.

Το ιδανικότερο σενάριο όταν βρίσκεσαι εκτός σπιτιού, είναι να μπορέσεις να καταναλώσεις κάποιο ψητό με σαλάτα. Αν μετά το γεύμα ακολουθήσει κάποιο επιδόρπιο, μην παραγγείλεις δική σου μερίδα, αλλά φάε 2 κουταλάκια για να «γλυκαθείς».

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s