Μ.ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ: Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μ.Σάββατο & Κυριακή του Πάσχα: η σωστή διατροφή!

Μ.Σάββατο
 
Για το πρωινό μπορείς να επιλέξεις όποιο πρωινό θέλεις από τα προτεινόμενα της εβδομάδας. Το μεσημέρι μη μείνεις νηστική για να μπορέσεις να συμπεριφερθείς «ψύχραιμα» το βράδυ!

Το μεσημέρι μπορείς να καταναλώσεις άφθονα λαχανικά (ψητά ή βραστά) με 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και λίγες ελιές.

Μην ξεχάσεις ενδιάμεσα να φας 2-3 φρούτα και λίγους ξηρούς καρπούς. Το βράδυ 1 αυγό, 1 φέτα ψωμί και μια φυσιολογική μερίδα από το κυρίως πιάτο (πχ. μαγειρίτσα, σούπα κλπ) είναι αρκετά. Μην ξεχνάς ότι είναι βράδυ και έχεις και το αυριανό γεύμα…
 
Κυριακή του Πάσχα
 
Το πρωί μπορείς να φας 1 λεπτή φέτα τσουρέκι ή 1 τοστ ή γάλα με δημητριακά
 
Μεσημεριανό

Χώρισε το πιάτο σε 3 μέρη και γέμισε:

  • 1/3 σαλάτα
  • 1/3 κρέας (αφαιρώντας πέτσες, λίπη κλπ)
  • 1/3 συνοδευτικά. Προσπάθησε να είσαι επιλεκτική! Δε χρειάζεται να φας και τυρόπιτα και σπανακόπιτα και πατάτες φούρνου και ψωμί και τυρί κλπ.

 
Μην τσιμπολογάς όρθια γιατί στο τέλος δε θα έχεις καμία εικόνα του τι έχεις καταναλώσει!
 
Χρειάζεται προσοχή στην κατανάλωση του αλκοόλ και του επιδορπίου! Ανάμεσα στα ποτήρια του αλκοόλ προσπάθησε να πίνεις νερό και αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη.
 
Ενδιάμεσα δε χρειάζεται να φας κάτι, καθώς αυτά τα γεύματα διαρκούν πολλές ώρες και χάνεται η οδηγία για τα μικρά και συχνά γεύματα.
 
Το βράδυ καλύτερα να φας 1 γιαούρτι + 2 φρούτα ή 1 ποτήρι γάλα + ½ φλυτζάνι δημητριακά.
 
Καλό Πάσχα!

(όπως δημοσιεύτηκε στο shape.gr)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s