KAKAO ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ!

Image

Το ζήτημα των γλυκών και ειδικά της σοκολάτας είναι κάτι που σε αρκετές περιπτώσεις αποτελεί έναν περιοριστικό παράγοντα για την επιτυχία μιας δίαιτας. Δυστυχώς σοκολάτα χωρίς θερμίδες δεν έχει βρεθεί ακόμα (όποιος το βρει αυτό πρέπει να πάρει νόμπελ…ειρήνης) αλλά μπορούμε να πάρουμε τη γεύση της και από το κακάο με λίγη καλή θέληση και φαντασία!

  • Φτιάξτε μια ζεστή σοκολάτα με λίγο γάλα, κακάο και υποκατάστατο ζάχαρης
  • Δημιουργήστε μια εναλλακτική μους, βάζοντας στο γιαούρτι κακάο και κάποιο γλυκαντικό

Το κακάο χάρη στη σύστασή του θεωρείται ένα πολύ ωφέλιμο τρόφιμο για τον ανθρώπινο οργανισμό. Περιέχει πληθώρα συστατικών, κυρίως αντιοξειδωτικών που προστατεύουν τον οργανισμό από διάφορες παθήσεις.  Σε αυτό βρίσκουμε δάφορα φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, κατεχίνες κ.ά. Σύμφωνα με μελέτες το κακάο (1 κούπα) έχει διπλάσια αντιοξειδωτική δράση από το κόκκινο κρασί (1 ποτήρι), τριπλάσια από το πράσινο τσάι (1 φλιτζάνι) και πενταπλάσια από  το μαύρο τσάι (1 φλιτζάνι). Χάρη σε αυτή την ιδιότητά του το κακάο έχει αρκετές θετικές επιδράσεις όπως:

  •   Περιορίζει την αύξηση της χοληστερόλης με συνέπεια να εμποδίζει το σχηματισμό αθηρωματικής πλάκας.
  •   Έχει προστατευτική δράση ενάντια στις θρομβώσεις και σε διάφορες μορφές καρκίνου.
  •   Μειώνει την αρτηριακή πίεση.
  •   Η θεοβρωμίνη που περιέχεται στο κακάο διεγείρει το κεντρικό νευρικό σύστημα και δρα ως διουρητικό.
  •   Βελτιώνει τη διάθεση
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s