tip 5

Όταν ξεκινάτε μια «δίαιτα» θέστε ρεαλιστικούς στόχους για να μην απογοητεύεστε στη συνέχεια! Αυτό αφορά τόσο το τελικό βάρος σας, όσο και την απώλεια που περιμένετε ανά βδομάδα ή ανά μήνα. Είναι περισσότερο σημαντικό να φτάσετε σε ένα βάρος το οποίο να μπορείτε να διατηρήσετε, παρά να καταφέρετε να δείτε έναν αριθμό στη ζυγαριά για λίγο και στη συνέχεια να ξαναβάλετε κάποια κιλά… To φαινόμενο γιο γιο εξάλλου βλάπτει!

Σε ό,τι έχει να κάνει με το ρυθμό απώλειας, μην το βάζετε κάτω αν κάποια στιγμή «κολλήσετε». Ο  οργανισμός μας δεν είναι ένας υπολογιστής και δε θα έπρεπε να περιμένουμε να λειτουργεί έτσι!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s